رئيس کميته فوتسال گفت: از آدم بزرگي مانند رويانيان توقع نداريم به جاي ارائه مدارک تباني درباره فوتسال صحبت‌هاي ديگري انجام دهد.

عباس ترابيان در خصوص اينکه مديرعامل باشگاه پرسپوليس علت ارسال نکردن مدارک تباني را عدم برخورد منصفانه مسئولان فدراسيون فوتبال و همچنين عدم درخواست کمک از او عنوان کرده، اظهار داشت: واقعا از بزرگاني مثل رويانيان که آدم فکر مي‌کرد با آمدن اين افراد به ورزش خيلي چيزها از آنها ياد مي‌گيرد توقع نداريم به جاي اينکه يک خط نامه بنويسند و مدارک خود را در اختيار سازمان ليگ فوتسال که مرجع اصلي و متقابل باشگاه‌ها است و يا کميته انضباطي قرار دهند اين صحبت‌ها را مطرح ‌کنند.

 وي ادامه داد: بارها از باشگاه پرسپوليس چه از طريق نامه و چه تلفني تقاضا کرديم و کپي نامه‌هاي ارسالي به اين باشگاه هم موجود است، اما دريغ از اينکه يک خط نامه بدهند. در همين حال قائم مقام محترم باشگاه در مصاحبه‌اي مي‌گويد ما مدارک را در اختيار حراست وزارت ورزش و کپي آن به کفاشيان داده‌ايم. خوشحال شديم که مي‌توانيم از رئيس فدراسيون فوتبال کپي مدارک را بگيريم، اما کفاشيان گفت هيچ کپي به من داده نشده است.

 رئيس کميته فوتسال با اشاره به اينکه فدراسيون فوتبال مرجع اصلي است، تصريح کرد: نمي‌دانم اين روش به چه معنايي است؟ اينکه مدارک خود را در اختيار سازمان ديگري مثل حراست بگذارند، از نظر کاري براي من نامفهوم است، هر چند آقايان براي ما عزيز هستند. منظور ما از دادن مدارک اين است که همان صحبت‌ها و مصاحبه‌هاي خود را در نامه‌اي به ما بدهند.

 ترابيان در پاسخ به اين سوال که آيا رسيدگي به اين پرونده طولاني نشده؛ تاکيد کرد: خودمان هم مرتب پبگيري مي‌کنيم. چند روز پيش از کميته انضباطي پيگيري کردم و آنها گفتند هنوز آماده نشده است. من چه کاري بايد انجام دهم؟ هر حرکتي که انجام دهيم طرف مقابل اتهام مي‌زند. متاسفانه اتهام زدن هم در ورزش کشور ما آن قدر آزاد و راحت شده که هيچ کس به عواقب کيفري آن فکر نمي‌کند.

 وي با اشاره به اينکه حيدريان در جلسه هيئت 3 نفره رسيدگي به اين پرونده حضور نداشته، يادآور شد: هيئت 3 نفره به شدت دنبال اين بود که با سرمربي و بازيکن پرسپوليس صحبت کند، اما متاسفانه نتوانست با او هيچ ارتباطي برقرار کند. باشگاه پرسپوليس تاکنون هيچ مدرکي ارائه نکرده و علت اين کار را نمي‌دانم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا